Rejestracja | Wydział Prawa i Administracji

Rejestracja

czwartek, 18 lutego 2016 roku, 12:09

Rejestracja na konferencję odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wypełniony formularz rejestracyjny należy przesłać na adres e-mail: alternatywnahistoriakary@prawo.ug.edu.pl do dnia 31 marca 2016 roku. Faktura VAT zostanie wystawiona oraz wysłana automatycznie po otrzymaniu opłaty konferencyjnej. Uprzejmie prosimy o wpisywanie danych do faktury na formularzu rejestracyjnym. Osoby zainteresowane wystawieniem faktury proforma proszone są o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej.

 

Formularz rejestracyjny:

wersja docx: pobierz

wersja PDF pobierz

 

Opłatę za udział w konferencji, wynoszącą 150 zł, należy przelać na konto konferencji : 59 1240 1271 1111 0010 4368 2415 wraz z dopiskiem nr subkonta k631-16 do dnia 30.03.2016 r. Prosimy o podanie w tytule przelewu imienia i nazwiska uczestnika.