Zakres działania - prodziekan ds. studenckich i nauki | Wydział Prawa i Administracji

Zakres działania - prodziekan ds. studenckich i nauki

Ostatnia modyfikacja: 
czwartek, 20 lutego 2014 roku, 19:26
  1. Rekrutacja na studia (w tym prezentacja Wydziału na Targach Akademia)
  2. Przewodniczenie Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej
  3. Studenckie sprawy dyscyplinarne
  4. Współpraca z Komisjami Dyscyplinarnymi dla Spraw Studentów i Doktorantów
  5. Samorządność studencka, w szczególności współpraca z Wydziałową Radą Samorządu Studentów oraz Parlamentem Studentów UG
  6. Działalność kół naukowych na Wydziale - współpraca z Radą Kół Naukowych
  7. Organizacje studenckie na Wydziale oraz Konwent Polonia
  8. Zatwierdzanie lub opiniowanie regulaminów kół naukowych i organizacji studenckich
  9. Sprawy socjalno-bytowe studentów; Przewodniczenie Wydziałowej Komisji Stypendialnej
  10. Studencki ruch kulturalny oraz sportowy
  11. Prowadzenie ewidencji kół naukowych oraz innych organizacji i stowarzyszeń studenckich działających na Wydziale
  12. Bałtycki Festiwal Nauki - kierownictwo i realizacja (koordynator Wydziałowy)
  13. Konkurs o Indeks - kierownictwo i realizacja
  14. Programy wymiany studentów MOST i ERASMUS
  15. Sprawy opieki zdrowotnej oraz szkolenia bhp studentów
  16. System ankietowania zajęć dydaktycznych - kierownictwo i realizacja
  17. Hospitacja zajęć dydaktycznych
  18. Przewodniczenie Komisjom: właściwym ds. egzaminu dyplomowego i egzaminu komisyjnego
  19. Podpisywanie dyplomów ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych i doktoranckich
  20. Członkostwo we właściwej Komisji Senackiej
  21. Sprawowanie funkcji Kierownika Praktyk Studenckich
  22. Weryfikacja projektów sprawozdań i wniosków związanych z działalnością dydaktyczną i naukową Wydziału
  23. Współpraca z pełnomocnikiem Dziekana ds. analiz, planowania i sprawozdawczości
  24. Współpraca z pełnomocnikiem Dziekana ds. e-learningu
  25. Współpraca z pełnomocnikiem Dziekana ds. funduszy strukturalnych i grantów badawczych
  26. Środki z programów europejskich oraz współpraca z Biurem Programów Europejskich UG i pełnomocnikiem Dziekana ds. funduszy strukturalnych
  27. Współpraca ze Stowarzyszeniem Absolwentów
  28. Wnioskowanie i opiniowanie w sprawach konkursów, nagród i grantów dla studentów
  29. Przygotowywanie i opracowywanie corocznych sprawozdań ze studenckiej działalności naukowej, sportowej i kulturalnej, e-lerningu, wyników ankietowania oraz studenckiej wymiany z zagranicą i z przebiegu rekrutacji.
  30. Reprezentowanie władz wydziału w czasie konkursów, konferencji i realizacji innych projektów studenckich
  31. Współpraca z Biurem Karier UG, Biurem Wymiany Zagranicznej Studentów UG, Biurem Rekrutacji UG, Akademickim Centrum Kultury UG, Akademickim Związkiem Sportowym na UG, Gdańskim Uniwersytetem Trzeciego Wieku oraz Akademicką Telewizją Edukacyjną
  32. Promocja Wydziału, przygotowywanie i druk informatorów oraz innych publikacji
  33. Współpraca z Biurem Promocji, Gazetą Uniwersytecką oraz pełnomocnikiem Dziekana ds. informacji i promocji; nadzór i kontrola nad aktualnością stron WWW Wydziału, katedr i innych podmiotów na Wydziale
  34. Sprawowanie opieki nad Gazetą WPiA
  35. Sprawowanie opieki nad Kroniką Wydziału oraz Księgą Pamiątkową Wydziału

Aktualności

Brak aktualności.