Zakres działania - prodziekan ds. studiów niestacjonarnych | Wydział Prawa i Administracji

Zakres działania - prodziekan ds. studiów niestacjonarnych

Ostatnia modyfikacja: 
wtorek, 5 lutego 2019 roku, 8:58
  1. Podejmowanie decyzji i podpisywanie dokumentów w sprawach studentów związanych z przebiegiem studiów niestacjonarnych (sprawy regulaminowe), w szczególności:
    • skreślenia z listy studentów
    • egzaminy komisyjne i warunkowe oraz ich terminy
    • powtarzanie przedmiotu i seminarium
    • awanse, indywidualne plany i programy kształcenia
    • immatrykulacja (podpisywanie indeksów, umów za zajęcia dydaktyczne)
    • zaliczanie semestru i roku studiów
    • urlopy dziekańskie, usprawiedliwianie nieobecności na zajęciach i egzaminach (tylko w szczególnych przypadkach)
    • przeniesienie na inny wydział/uczelnię
    • określanie terminów składania indeksów oraz wniosków o awanse
    • podjęcie drugiego kierunku i wznowienie studiów niestacjonarnych
    • zapisów na seminaria i wykłady do wyboru
    • zmiana grupy, seminarium
    • zapisów na seminaria i wykłady do wyboru 
  2. Organizacja i prowadzenie dyplomatorium na studiach niestacjonarnych
  3. Kontrola, weryfikacja i wstępna akceptacja planów zajęć studiów niestacjonarnych
  4. Kontrola, akceptacja i ewidencja terminów egzaminów na studiach niestacjonarnych
  5. Punktacja ECTS na studiach niestacjonarnych i opracowanie regulaminu przyznawania i rozliczania punktów ECTS
  6. Powoływanie opiekunów dla poszczególnych lat studiów i współpraca z nimi
  7. Kontrola i egzekucja w zakresie aktualizacji składania treści programowych, planu wykładu i ćwiczeń oraz literatury z poszczególnych przedmiotów na studiach niestacjonarnych
  8. Przenoszenie osiągnięć studenta
  9. Określanie tzw. różnic programowych
  10. Określanie terminów składania wniosków przez studentów oraz trybu ich rozpatrywania; kontrola aktualności wzorów wniosków,
  11. Podpisywanie dyplomów ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych i doktoranckich
  12. Członkostwo we właściwej Komisji Senackiej
  13. Hospitacja zajęć dydaktycznych
  14. Przewodniczenie Komisjom: właściwym ds. egzaminu dyplomowego i egzaminu komisyjnego
  15. Kontrola i nadzór nad funkcjonowaniem dziekanatów ds. studiów niestacjonarnych i ich pracowników (współpraca w tym zakresie z Kierownikiem Dziekanatu)
  16. Współpraca z Biblioteką Wydziałową i Radą Biblioteczną
  17. Współpraca z Ośrodkiem Informatycznym UG oraz Kierownikiem Sekcji ds. Informatyki w zakresie programu FAST, elektronicznej rekrutacji na studia, legitymacji elektronicznych, etc.