Komunikat Dziekana dotyczący organizacji zajęć dydaktycznych
Komunikat Dziekana Wydziału Prawa i Administracji UG
z dnia 4 marca 2022 r.
dotyczący organizacji zajęć dydaktycznych na Wydziale Prawa i Administracji
w semestrze letnim roku akademickiego 2021/2022
z dnia 4 marca 2022 r.
dotyczący organizacji zajęć dydaktycznych na Wydziale Prawa i Administracji
w semestrze letnim roku akademickiego 2021/2022
W związku ze zniesieniem obostrzeń dotyczących limitu osób w pomieszczeniach oraz znacznym spadkiem liczby zakażeń koronawirusem w Polsce, realizując postanowienia Zarządzenia nr 11/R/22 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 17 stycznia 2022 roku w sprawie zasad organizacji działalności dydaktycznej i naukowobadawczej Uniwersytetu Gdańskiego w okresie zagrożenia wirusem SARS-Cov-2 w semestrze letnim roku akademickiego 2021/2022, informuję, iż:
I. od 21.03.2022 roku podstawową formą prowadzenia zajęć dydaktycznych na Wydziale jest tryb stacjonarny. Zajęcia odbywają się zgodnie z przyjętym planem zajęć dydaktycznych oraz zgodnie z obowiązującym reżimem sanitarnym, z uwzględnieniem decyzji, zaleceń i wytycznych organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej i zasadami obowiązującymi w danym obiekcie.
II. Studenci uczestniczący w zajęciach powinni być zdrowi. Zobowiązani są oni do regularnej dezynfekcji rąk, organizowania wietrzenia sal dydaktycznych.
Studenci zobowiązani są do noszenia masek osłaniających twarz zarówno podczas zajęć dydaktycznych, jak również w częściach wspólnych budynku WPiA, a zwłaszcza na korytarzach, w toaletach i w pomieszczeniach gastronomicznych.
III. Prowadzący zajęcia mają obowiązek weryfikacji uczestnictwa poprzez listę obecności. Listy obecności prowadzący zajęcia zobowiązani są przechowywać i udostępniać w przypadku konieczności identyfikacji osób mających kontakt z osobami zakażonymi SARS-CoV-2 przez Państwową Inspekcję Sanitarną Sanepid oraz inne upoważnione osoby.
IV. Nauczyciele akademiccy oraz osoby prowadzące zajęcia mają obowiązek prowadzenia konsultacji stacjonarnie, przy jednoczesnym umożliwieniu udziału studentów w konsultacjach także online za pośrednictwem MS Teams lub innej odpowiedniej aplikacji umożliwiającej synchroniczną komunikację na odległość, w stałych godzinach, uprzednio ustalonych i ogłoszonych na stronie internetowej jednostki.
V. Prowadzący zajęcia mają obowiązek sporządzania miesięcznej ewidencji zajęć zgodnie z załącznikiem do niniejszego Komunikatu. W ewidencji należy ująć wszystkie zajęcia, które odbyły się w pełnym wymiarze godzin, wynikającym z programów studiów. Wypełnioną tabelę prowadzący zajęcia przesyła do Kierownika Jednostki Organizacyjnej.
VI. Zbiorcze tabele, zawierające zestawienie zajęć prowadzonych przez daną Katedrę, Zakład lub inną jednostkę organizacyjną, powinny zostać przesłane przez osobę upoważnioną przez Kierownika Jednostki Organizacyjnej do Pani Anny Okoń, email: anna.okon@ug.edu.pl, najpóźniej do dnia 30.06.2022 roku.
VII. Student, który został objęty kwarantanną lub izolacją w warunkach domowych lub jest skierowany na test w kierunku COVID-19 przez lekarza podstawowej lub nocnej opieki zdrowotnej i nie otrzymał jeszcze jego wyniku, jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia tego faktu na adres mailowy: teresa.ozorowska@prawo.ug.edu.pl wskazując kierunek, tryb studiów, rok oraz semestr, a także numer grupy studenckiej i dzień, kiedy ostatni raz uczestniczył w zajęciach w budynku WPiA.
Dziekan Wydziału Prawa i Administracji UG
/-/
dr hab. Wojciech Zalewski, prof. UG