Informacja dla użytkowników poczty e-mail Wydziału Prawa i Administracji UG

Szanowni Państwo,

W związku z przeniesieniem zarządzania serwerami pocztowymi z Wydziału do Centrum Informatycznego UG oraz ostatnimi awariami systemu poczty przekazujemy informacje niezbędne do w miarę bezproblemowego korzystania z poczty e-mail.

Osoby korzystające z poczty za pośrednictwem przeglądarki internetowej mogą ponownie odbierać i wysyłać pocztę za pomocą programu Roundcube dostępnego ze strony WWW Wydziału lub pod linkiem https://poczta.prawo.ug.edu.pl/roundcube/

Osoby korzystające z programów pocztowych typu Outlook, Thunderbird itp. powinny zmienić ustawienia serwera pocztowego zgodnie z najnowszą informacją zawartą na stronie https://prawo.ug.edu.pl/internet_dla_prawnika/konfiguracja_poczty

Dla ułatwienia – jeśli dotychczas program pocztowy działał prawidłowo, a obecnie występuje tylko problem z wysyłaniem wiadomości, należy wprowadzić zmiany w ustawieniach portu i szyfrowania – serwer wychodzący (SMTP) powinien mieć ustawione szyfrowanie TLS (Outlook) lub START TLS (Thunderbird) oraz zmieniony port na numer 587.

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: piątek, 9. Listopad 2018 - 11:44; osoba wprowadzająca: Piotr Komorowski Ostatnia zmiana: piątek, 9. Listopad 2018 - 11:44; osoba wprowadzająca: Piotr Komorowski