Aktualności

STAFF MOBILITY FOR TEACHING
MOBILITY WITH PARTNER COUNTRIES

Rekrutacja do programu Erasmus+/STA Kraje Partnerskie
Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego

UNIVERSIDAD DE MONTEVIDEO, MONTEVIDEO, URUGWAJ
Akcja KA 171

1.    Uprawnieni do udziału w rekrutacji:  pracownicy naukowo-dydaktyczni zatrudnieni na Wydziale Prawa i Administracji UG.
Miejsce realizacji mobilności pracowników naukowo-dydaktycznych: UNIVERSIDAD DE MONTEVIDEO, MONTEVIDEO, URUGWAJ w ramach umowy dwustronnej.
2.    Termin wyjazdu: semestr letni 2023/2024 (realizacja najpóźniej do dnia 31 grudnia 2024).
3.    Czas trwania wyjazdu: 5 dni roboczych + 2 dni na przejazd, zgodnie z warunkami umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim.
4.    Kwota dofinansowania wyjazdu: określona w warunkach umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim.
5.    Ilość miejsc: 1 (jedno miejsce).

Terminy i zasady rekrutacji
6.    W skład komisji kwalifikacyjnej wchodzą:
•    dr hab. Marcin Wiszowaty, prof. UG, Przewodniczący
•    dr hab. Przemysław Panfil, Adiunkt, Członek komisji
•    dr Damian Cyman, Adiunkt, Sekretarz.

Termin składania aplikacji przez pracowników naukowo-dydaktycznych zainteresowanych wyjazdem do UNIVERSIDAD DE MONTEVIDEO, MONTEVIDEO, URUGWAJ od 9 do 11 kwietnia 2024 r. do godz. 14:00.
7.    Miejsce składania dokumentacji, zgodnej z określonymi niżej kryteriami: pokój 2082, dr Agnieszka Tuszkowska
8.    Termin ogłoszenia wyników pracy komisji kwalifikacyjnej: do 12 kwietnia 2024 r. do godz. 14:00. O wynikach rekrutacji kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie drogą korespondencji mailowej.
9.    Z postępowania kwalifikacyjnego sporządza sią protokół, zgodnie z zasadami obowiązującymi w UG (pismo Prorektora ds. Nauki z dnia 5 maja 2016 r.). Protokół zawierać będzie wykaz osób zakwalifikowanych na listę główną oraz listę rezerwową.

Kryteria stawiane kandydatom
10.    Autorstwo obcojęzycznych publikacji naukowych, w szczególności w języku angielskim.
11.    Udokumentowane doświadczenia w zakresie współpracy międzynarodowej
12.    Przedstawienie wstępnej koncepcji wykładów realizowanych w uczelni partnerskiej UNIVERSIDAD DE MONTEVIDEO, MONTEVIDEO, URUGWAJ (pożądaną jest problematyka z zakresu problematyki restrictions on the use of tobacco products - a global and European perspective)
13.    Udokumentowane doświadczenia w zakresie współpracy międzynarodowej (w tym premiowane będzie udokumentowane zrealizowanie co najmniej jednej mobilności
w ramach Programu Erasmus KA131 albo KA171)
14.    Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym przeprowadzenie wykładów- min. B2.
15.    Deklaracja popularyzowania współpracy międzynarodowej między uniwersytetami partnerskimi.

Metoda oceny i selekcji kandydatów
Ocena i selekcja kandydatów nastąpi na podstawie złożonej dokumentacji.

 


STAFF MOBILITY FOR TRAINING
MOBILITY WITH PARTNER COUNTRIES
 
Rekrutacja do programu Erasmus+/STT Kraje Partnerskie
Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego
 
UNIVERSITY “VITEZ”, TRAVNIK, BOŚNIA I HERCEGOWINA
Akcja KA 171

1.    Uprawnieni do udziału w rekrutacji:  pracownicy administracji zatrudnieni na Wydziale Prawa i Administracji UG.
2.    Miejsce realizacji mobilności pracowników administracyjnych: UNIVERSITY „VITEZ”, TRAVNIK, BOŚNIA I HERCEGOWINA w ramach umowy dwustronnej.
3.    Termin wyjazdu: semestr letni 2023/2024 (realizacja najpóźniej do dnia 31 grudnia 2024).
4.    Czas trwania wyjazdu: 7 dni roboczych + 2 dni na przejazd, zgodnie z warunkami umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim.
5.    Kwota dofinansowania wyjazdu: określona w warunkach umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim.
6.    Ilość miejsc: 2 (dwa miejsca).
 
Terminy i zasady rekrutacji
7.    W skład komisji kwalifikacyjnej wchodzą:
•    dr hab. Marcin Wiszowaty, prof. UG, Przewodniczący
•    dr hab. Przemysław Panfil, Adiunkt, Członek komisji
•    dr Damian Cyman, Adiunkt, Sekretarz.

8.    Termin składania aplikacji przez pracowników administracyjnych zainteresowanych wyjazdem do UNIVERSITY „VITEZ”, TRAVNIK, BOŚNIA I HERCEGOWINA: od 9 do 11 kwietnia 2024 r. do godz. 14:00.
9.    Miejsce składania dokumentacji, zgodnej z określonymi niżej kryteriami: pokój 2082, dr Agnieszka Tuszkowska

10.    Termin ogłoszenia wyników pracy komisji kwalifikacyjnej: do 12 kwietnia 2024 r. do godz. 14:00. O wynikach rekrutacji kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie drogą korespondencji mailowej.

11.    Z postępowania kwalifikacyjnego sporządza sią protokół, zgodnie z zasadami obowiązującymi w UG (pismo Prorektora ds. Nauki z dnia 5 maja 2016 r.). Protokół zawierać będzie wykaz osób zakwalifikowanych na listę główną oraz listę rezerwową.

Kryteria stawiane kandydatom
10.    Przedstawienie wstępnej koncepcji szkoleń realizowanych w uczelni partnerskiej UNIVERSITY VITEZ, TRAVNIK, BOŚNIA I HERCEGOWINA
11.    Udokumentowane doświadczenia w zakresie współpracy międzynarodowej (w tym premiowane będzie udokumentowane zrealizowanie co najmniej jednej mobilności
w ramach Programu Erasmus KA131)
12.    Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym wzięcie udziału
w szkoleniach - min. B2.
13.    Deklaracja popularyzowania współpracy międzynarodowej między uniwersytetami partnerskimi.
14.    Praca ze studentem zagranicznym w ramach pracy na Uniwersytecie Gdańskim

Metoda oceny i selekcji kandydatów
Ocena i selekcja kandydatów nastąpi na podstawie złożonej dokumentacji.

 


STAFF MOBILITY FOR TRAINING
MOBILITY WITH PARTNER COUNTRIES

Rekrutacja do programu Erasmus+/STT Kraje Partnerskie
Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego
 
STRATHMORE UNIVERSITY (SU); KENYA
Akcja KA 171

 

1.    Uprawnieni do udziału w rekrutacji:  pracownicy naukowo-dydaktyczni oraz administracyjni zatrudnieni na Wydziale Prawa i Administracji UG.
Miejsce realizacji mobilności pracowników naukowo-dydaktycznych oraz administracyjnych: STRATHMORE UNIVERSITY (SU); KENYA w ramach umowy dwustronnej.
2.    Termin wyjazdu: semestr letni 2023/2024 (realizacja najpóźniej do dnia 31 grudnia 2024).
3.    Czas trwania wyjazdu: 5 dni roboczych + 2 dni na przejazd, zgodnie z warunkami umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim.
4.    Kwota dofinansowania wyjazdu: określona w warunkach umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim.
5.    Ilość miejsc: 2 (dwa miejsca).
 
Terminy i zasady rekrutacji
7.    W skład komisji kwalifikacyjnej wchodzą:
•    dr hab. Marcin Wiszowaty, prof. UG, Przewodniczący
•    dr hab. Przemysław Panfil, Adiunkt, Członek komisji
•    dr Damian Cyman, Adiunkt, Sekretarz.

Termin składania aplikacji przez pracowników naukowo-dydaktycznych oraz administracyjnych zainteresowanych wyjazdem do STRATHMORE UNIVERSITY (SU); KENYA od 9 do 11 kwietnia 2024 r. do godz. 14:00.
8.    Miejsce składania dokumentacji, zgodnej z określonymi niżej kryteriami: pokój 2082, dr Agnieszka Tuszkowska

9.    Termin ogłoszenia wyników pracy komisji kwalifikacyjnej: do 12 kwietnia 2024 r. do godz. 14:00. O wynikach rekrutacji kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie drogą korespondencji mailowej.

10.    Z postępowania kwalifikacyjnego sporządza sią protokół, zgodnie z zasadami obowiązującymi w UG (pismo Prorektora ds. Nauki z dnia 5 maja 2016 r.). Protokół zawierać będzie wykaz osób zakwalifikowanych na listę główną oraz listę rezerwową.

Kryteria stawiane kandydatom
11.    Przedstawienie wstępnej koncepcji szkoleń realizowanych w uczelni partnerskiej STRATHMORE UNIVERSITY (SU); KENYA
12.    Udokumentowane doświadczenia w zakresie współpracy międzynarodowej (w tym premiowane będzie udokumentowane zrealizowanie co najmniej jednej mobilności
w ramach Programu Erasmus KA131 albo KA171)
13.    Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym wzięcie udziału
w szkoleniach - min. B2.
14.    Deklaracja popularyzowania współpracy międzynarodowej między uniwersytetami partnerskimi.
15.    Praca ze studentem zagranicznym w ramach pracy na Uniwersytecie Gdańskim

Metoda oceny i selekcji kandydatów
Ocena i selekcja kandydatów nastąpi na podstawie złożonej dokumentacji.

 


STAFF MOBILITY FOR TEACHING
MOBILITY WITH PARTNER COUNTRIES

Rekrutacja do programu Erasmus+/STA Kraje Partnerskie
Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego

UNIVERSITY OF JOHANNESBURG (UJ), REPUBLIC OF SOUTH AFRICA
Akcja KA 171

1.    Uprawnieni do udziału w rekrutacji:  pracownicy naukowo-dydaktyczni zatrudnieni na Wydziale Prawa i Administracji UG.
2.    Miejsce realizacji mobilności pracowników naukowo-dydaktycznych: UNIVERSITY OF JOHANNESBURG (UJ), REPUBLIC OF SOUTH AFRICA w ramach umowy dwustronnej.
3.    Termin wyjazdu: semestr letni 2023/2024 (realizacja najpóźniej do dnia 30 czerwca 2024).
4.    Czas trwania wyjazdu: 5 dni roboczych + 2 dni na przejazd, zgodnie z warunkami umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim.
5.    Kwota dofinansowania wyjazdu: określona w warunkach umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim.
6.    Ilość miejsc: 1 (jedno miejsce).

Terminy i zasady rekrutacji
6    W skład komisji kwalifikacyjnej wchodzą:
•    dr hab. Marcin Wiszowaty, prof. UG, Przewodniczący
•    dr hab. Przemysław Panfil, Adiunkt, Członek komisji
•    dr Damian Cyman, Adiunkt, Sekretarz.

7.    Termin składania aplikacji przez pracowników naukowo-dydaktycznych zainteresowanych wyjazdem do UNIVERSITY OF JOHANNESBURG (UJ), REPUBLIC OF SOUTH AFRICA od 9 do 11 kwietnia 2024 r. do godz. 14:00.
8.    Miejsce składania dokumentacji, zgodnej z określonymi niżej kryteriami: pokój 2082, dr Agnieszka Tuszkowska
9.    Termin ogłoszenia wyników pracy komisji kwalifikacyjnej: do 12 kwietnia 2024 r. do godz. 14:00. O wynikach rekrutacji kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie drogą korespondencji mailowej.
10.    Z postępowania kwalifikacyjnego sporządza sią protokół, zgodnie z zasadami obowiązującymi w UG (pismo Prorektora ds. Nauki z dnia 5 maja 2016 r.). Protokół zawierać będzie wykaz osób zakwalifikowanych na listę główną oraz listę rezerwową.

 

Kryteria stawiane kandydatom
11.    Przedstawienie wstępnej koncepcji szkoleń realizowanych w uczelni partnerskiej UNIVERSITY OF JOHANNESBURG (UJ), REPUBLIC OF SOUTH AFRICA
12.    Udokumentowane doświadczenia w zakresie współpracy międzynarodowej (w tym premiowane będzie udokumentowane zrealizowanie co najmniej jednej mobilności
w ramach Programu Erasmus KA131 albo KA171).
12.    Atutem dodatkowym będzie zarządzanie zespołem i odpowiedzialność za zarządzanie konkretnym obszarem w organizacji.
13.    Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym wzięcie udziału
w szkoleniach - min. B2.
14.    Deklaracja popularyzowania współpracy międzynarodowej między uniwersytetami partnerskimi.

Metoda oceny i selekcji kandydatów
Ocena i selekcja kandydatów nastąpi na podstawie złożonej dokumentacji.
 

 


STAFF MOBILITY FOR TEACHING
MOBILITY WITH PARTNER COUNTRIES

Rekrutacja do programu Erasmus+/STA Kraje Partnerskie
Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego

RINCESS SUMAYA UNIVERSITY FOR TECHNOLOGY (PSUT) / JORDANIA
Akcja KA 171

 
1.    Uprawnieni do udziału w rekrutacji: nauczyciele akademiccy zatrudnieni na Wydziale Prawa i Administracji UG

2.    Miejsce realizacji mobilności pracowników naukowo-dydaktycznych: RINCESS SUMAYA UNIVERSITY FOR TECHNOLOGY (PSUT) / JORDANIA w ramach umowy dwustronnej

3.    Termin wyjazdu: semestr letni 2023/2024 (zakończenie najpóźniej do 10 maja 2024).

4.    Czas trwania wyjazdu: 8 dni roboczych + 2 dni na przejazd, zgodnie z warunkami umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim

5.    Kwota dofinansowania wyjazdu: określona w warunkach umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim
6.    Ilość miejsc: 1 (jedno)

 
Terminy i zasady rekrutacji

7.    W skład komisji kwalifikacyjnej wchodzą:

dr hab. Piotr Uziębło, prof. UG, Wydział Prawa i Administracji, Przewodniczący
dr hab. Edvardas Juchnevičius, prof. UG, Wydział Prawa i Administracji, Członek komisji
dr hab. Przemysław Panfil, Adiunkt na Wydziale Prawa i Administracji, Sekretarz

8.    Termin składania aplikacji przez pracowników naukowo-dydaktycznych zainteresowanych wyjazdem do RINCESS SUMAYA UNIVERSITY FOR TECHNOLOGY (PSUT) / JORDANIA: od 4 do 5 kwietnia 2024 r. (do godz. 14:00)
9.    Miejsce składania dokumentacji, zgodnej z określonymi niżej kryteriami: pokój 2082, dr Agnieszka Tuszkowska
Termin ogłoszenia wyników pracy komisji kwalifikacyjnej: 8 kwietnia 2024 r.
Lista obejmuje wykaz osób zakwalifikowanych na listę główną oraz zakwalifikowanych na listę rezerwową
Z postępowania kwalifikacyjnego sporządza sią protokół, zgodnie z zasadami obowiązującymi w UG (pismo Prorektora ds. Nauki z dnia 5 maja 2016 r.)

Kryteria stawiane kandydatom

10.    Autorstwo obcojęzycznych publikacji naukowych, w szczególności w języku angielskim.
11.    Przedstawienie wstępnej koncepcji zajęć dydaktycznych dla studentów RINCESS SUMAYA UNIVERSITY FOR TECHNOLOGY (PSUT) / JORDANIA (15 godz.), uwzględniających specyfikę kształcenia uniwersytetu przyjmującego (pożądaną jest problematyka z zakresu prawa biznesowego i prawa finansowego).
12.    Udokumentowane doświadczenia w zakresie współpracy międzynarodowej
13.    Posiadanie (co najmniej) stopnia naukowego doktora.
14.    Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć ze studentami.
15.    Zadeklarowanie popularyzowania w środowisku akademickim międzynarodowej współpracy naukowej między uniwersytetami partnerskimi.
16.    Udokumentowane doświadczenie opieki nad gośćmi na WPiA w ramach współpracy międzynarodowej w programie Erasmus plus KA107/KA171

 
Metoda oceny i selekcji kandydatów

Ocena i selekcja kandydatów nastąpi na podstawie złożonej dokumentacji.

 

 

 
 
 
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: wtorek, 21. Styczeń 2020 - 11:47; osoba wprowadzająca: Sławomir Dajkowski Ostatnia zmiana: środa, 10. Kwiecień 2024 - 10:46; osoba wprowadzająca: Sławomir Dajkowski