Aktualności
STAFF MOBILITY FOR TEACHING
MOBILITY WITH PARTNER COUNTRIES
Rekrutacja do programu Erasmus+/STA Kraje Partnerskie
Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego
UNIVERSIDAD DE MONTEVIDEO, MONTEVIDEO, URUGWAJ
Akcja KA 171
1. Uprawnieni do udziału w rekrutacji: pracownicy naukowo-dydaktyczni zatrudnieni na Wydziale Prawa i Administracji UG.
Miejsce realizacji mobilności pracowników naukowo-dydaktycznych: UNIVERSIDAD DE MONTEVIDEO, MONTEVIDEO, URUGWAJ w ramach umowy dwustronnej.
2. Termin wyjazdu: semestr letni 2023/2024 (realizacja najpóźniej do dnia 31 grudnia 2024).
3. Czas trwania wyjazdu: 5 dni roboczych + 2 dni na przejazd, zgodnie z warunkami umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim.
4. Kwota dofinansowania wyjazdu: określona w warunkach umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim.
5. Ilość miejsc: 1 (jedno miejsce).
Terminy i zasady rekrutacji
6. W skład komisji kwalifikacyjnej wchodzą:
• dr hab. Marcin Wiszowaty, prof. UG, Przewodniczący
• dr hab. Przemysław Panfil, Adiunkt, Członek komisji
• dr Damian Cyman, Adiunkt, Sekretarz.
Termin składania aplikacji przez pracowników naukowo-dydaktycznych zainteresowanych wyjazdem do UNIVERSIDAD DE MONTEVIDEO, MONTEVIDEO, URUGWAJ od 9 do 11 kwietnia 2024 r. do godz. 14:00.
7. Miejsce składania dokumentacji, zgodnej z określonymi niżej kryteriami: pokój 2082, dr Agnieszka Tuszkowska
8. Termin ogłoszenia wyników pracy komisji kwalifikacyjnej: do 12 kwietnia 2024 r. do godz. 14:00. O wynikach rekrutacji kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie drogą korespondencji mailowej.
9. Z postępowania kwalifikacyjnego sporządza sią protokół, zgodnie z zasadami obowiązującymi w UG (pismo Prorektora ds. Nauki z dnia 5 maja 2016 r.). Protokół zawierać będzie wykaz osób zakwalifikowanych na listę główną oraz listę rezerwową.
Kryteria stawiane kandydatom
10. Autorstwo obcojęzycznych publikacji naukowych, w szczególności w języku angielskim.
11. Udokumentowane doświadczenia w zakresie współpracy międzynarodowej
12. Przedstawienie wstępnej koncepcji wykładów realizowanych w uczelni partnerskiej UNIVERSIDAD DE MONTEVIDEO, MONTEVIDEO, URUGWAJ (pożądaną jest problematyka z zakresu problematyki restrictions on the use of tobacco products - a global and European perspective)
13. Udokumentowane doświadczenia w zakresie współpracy międzynarodowej (w tym premiowane będzie udokumentowane zrealizowanie co najmniej jednej mobilności
w ramach Programu Erasmus KA131 albo KA171)
14. Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym przeprowadzenie wykładów- min. B2.
15. Deklaracja popularyzowania współpracy międzynarodowej między uniwersytetami partnerskimi.
Metoda oceny i selekcji kandydatów
Ocena i selekcja kandydatów nastąpi na podstawie złożonej dokumentacji.
STAFF MOBILITY FOR TRAINING
MOBILITY WITH PARTNER COUNTRIES
Rekrutacja do programu Erasmus+/STT Kraje Partnerskie
Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego
UNIVERSITY “VITEZ”, TRAVNIK, BOŚNIA I HERCEGOWINA
Akcja KA 171
1. Uprawnieni do udziału w rekrutacji: pracownicy administracji zatrudnieni na Wydziale Prawa i Administracji UG.
2. Miejsce realizacji mobilności pracowników administracyjnych: UNIVERSITY „VITEZ”, TRAVNIK, BOŚNIA I HERCEGOWINA w ramach umowy dwustronnej.
3. Termin wyjazdu: semestr letni 2023/2024 (realizacja najpóźniej do dnia 31 grudnia 2024).
4. Czas trwania wyjazdu: 7 dni roboczych + 2 dni na przejazd, zgodnie z warunkami umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim.
5. Kwota dofinansowania wyjazdu: określona w warunkach umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim.
6. Ilość miejsc: 2 (dwa miejsca).
Terminy i zasady rekrutacji
7. W skład komisji kwalifikacyjnej wchodzą:
• dr hab. Marcin Wiszowaty, prof. UG, Przewodniczący
• dr hab. Przemysław Panfil, Adiunkt, Członek komisji
• dr Damian Cyman, Adiunkt, Sekretarz.
8. Termin składania aplikacji przez pracowników administracyjnych zainteresowanych wyjazdem do UNIVERSITY „VITEZ”, TRAVNIK, BOŚNIA I HERCEGOWINA: od 9 do 11 kwietnia 2024 r. do godz. 14:00.
9. Miejsce składania dokumentacji, zgodnej z określonymi niżej kryteriami: pokój 2082, dr Agnieszka Tuszkowska
10. Termin ogłoszenia wyników pracy komisji kwalifikacyjnej: do 12 kwietnia 2024 r. do godz. 14:00. O wynikach rekrutacji kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie drogą korespondencji mailowej.
11. Z postępowania kwalifikacyjnego sporządza sią protokół, zgodnie z zasadami obowiązującymi w UG (pismo Prorektora ds. Nauki z dnia 5 maja 2016 r.). Protokół zawierać będzie wykaz osób zakwalifikowanych na listę główną oraz listę rezerwową.
Kryteria stawiane kandydatom
10. Przedstawienie wstępnej koncepcji szkoleń realizowanych w uczelni partnerskiej UNIVERSITY VITEZ, TRAVNIK, BOŚNIA I HERCEGOWINA
11. Udokumentowane doświadczenia w zakresie współpracy międzynarodowej (w tym premiowane będzie udokumentowane zrealizowanie co najmniej jednej mobilności
w ramach Programu Erasmus KA131)
12. Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym wzięcie udziału
w szkoleniach - min. B2.
13. Deklaracja popularyzowania współpracy międzynarodowej między uniwersytetami partnerskimi.
14. Praca ze studentem zagranicznym w ramach pracy na Uniwersytecie Gdańskim
Metoda oceny i selekcji kandydatów
Ocena i selekcja kandydatów nastąpi na podstawie złożonej dokumentacji.
STAFF MOBILITY FOR TRAINING
MOBILITY WITH PARTNER COUNTRIES
Rekrutacja do programu Erasmus+/STT Kraje Partnerskie
Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego
STRATHMORE UNIVERSITY (SU); KENYA
Akcja KA 171
1. Uprawnieni do udziału w rekrutacji: pracownicy naukowo-dydaktyczni oraz administracyjni zatrudnieni na Wydziale Prawa i Administracji UG.
Miejsce realizacji mobilności pracowników naukowo-dydaktycznych oraz administracyjnych: STRATHMORE UNIVERSITY (SU); KENYA w ramach umowy dwustronnej.
2. Termin wyjazdu: semestr letni 2023/2024 (realizacja najpóźniej do dnia 31 grudnia 2024).
3. Czas trwania wyjazdu: 5 dni roboczych + 2 dni na przejazd, zgodnie z warunkami umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim.
4. Kwota dofinansowania wyjazdu: określona w warunkach umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim.
5. Ilość miejsc: 2 (dwa miejsca).
Terminy i zasady rekrutacji
7. W skład komisji kwalifikacyjnej wchodzą:
• dr hab. Marcin Wiszowaty, prof. UG, Przewodniczący
• dr hab. Przemysław Panfil, Adiunkt, Członek komisji
• dr Damian Cyman, Adiunkt, Sekretarz.
Termin składania aplikacji przez pracowników naukowo-dydaktycznych oraz administracyjnych zainteresowanych wyjazdem do STRATHMORE UNIVERSITY (SU); KENYA od 9 do 11 kwietnia 2024 r. do godz. 14:00.
8. Miejsce składania dokumentacji, zgodnej z określonymi niżej kryteriami: pokój 2082, dr Agnieszka Tuszkowska
9. Termin ogłoszenia wyników pracy komisji kwalifikacyjnej: do 12 kwietnia 2024 r. do godz. 14:00. O wynikach rekrutacji kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie drogą korespondencji mailowej.
10. Z postępowania kwalifikacyjnego sporządza sią protokół, zgodnie z zasadami obowiązującymi w UG (pismo Prorektora ds. Nauki z dnia 5 maja 2016 r.). Protokół zawierać będzie wykaz osób zakwalifikowanych na listę główną oraz listę rezerwową.
Kryteria stawiane kandydatom
11. Przedstawienie wstępnej koncepcji szkoleń realizowanych w uczelni partnerskiej STRATHMORE UNIVERSITY (SU); KENYA
12. Udokumentowane doświadczenia w zakresie współpracy międzynarodowej (w tym premiowane będzie udokumentowane zrealizowanie co najmniej jednej mobilności
w ramach Programu Erasmus KA131 albo KA171)
13. Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym wzięcie udziału
w szkoleniach - min. B2.
14. Deklaracja popularyzowania współpracy międzynarodowej między uniwersytetami partnerskimi.
15. Praca ze studentem zagranicznym w ramach pracy na Uniwersytecie Gdańskim
Metoda oceny i selekcji kandydatów
Ocena i selekcja kandydatów nastąpi na podstawie złożonej dokumentacji.
STAFF MOBILITY FOR TEACHING
MOBILITY WITH PARTNER COUNTRIES
Rekrutacja do programu Erasmus+/STA Kraje Partnerskie
Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego
UNIVERSITY OF JOHANNESBURG (UJ), REPUBLIC OF SOUTH AFRICA
Akcja KA 171
1. Uprawnieni do udziału w rekrutacji: pracownicy naukowo-dydaktyczni zatrudnieni na Wydziale Prawa i Administracji UG.
2. Miejsce realizacji mobilności pracowników naukowo-dydaktycznych: UNIVERSITY OF JOHANNESBURG (UJ), REPUBLIC OF SOUTH AFRICA w ramach umowy dwustronnej.
3. Termin wyjazdu: semestr letni 2023/2024 (realizacja najpóźniej do dnia 30 czerwca 2024).
4. Czas trwania wyjazdu: 5 dni roboczych + 2 dni na przejazd, zgodnie z warunkami umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim.
5. Kwota dofinansowania wyjazdu: określona w warunkach umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim.
6. Ilość miejsc: 1 (jedno miejsce).
Terminy i zasady rekrutacji
6 W skład komisji kwalifikacyjnej wchodzą:
• dr hab. Marcin Wiszowaty, prof. UG, Przewodniczący
• dr hab. Przemysław Panfil, Adiunkt, Członek komisji
• dr Damian Cyman, Adiunkt, Sekretarz.
7. Termin składania aplikacji przez pracowników naukowo-dydaktycznych zainteresowanych wyjazdem do UNIVERSITY OF JOHANNESBURG (UJ), REPUBLIC OF SOUTH AFRICA od 9 do 11 kwietnia 2024 r. do godz. 14:00.
8. Miejsce składania dokumentacji, zgodnej z określonymi niżej kryteriami: pokój 2082, dr Agnieszka Tuszkowska
9. Termin ogłoszenia wyników pracy komisji kwalifikacyjnej: do 12 kwietnia 2024 r. do godz. 14:00. O wynikach rekrutacji kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie drogą korespondencji mailowej.
10. Z postępowania kwalifikacyjnego sporządza sią protokół, zgodnie z zasadami obowiązującymi w UG (pismo Prorektora ds. Nauki z dnia 5 maja 2016 r.). Protokół zawierać będzie wykaz osób zakwalifikowanych na listę główną oraz listę rezerwową.
Kryteria stawiane kandydatom
11. Przedstawienie wstępnej koncepcji szkoleń realizowanych w uczelni partnerskiej UNIVERSITY OF JOHANNESBURG (UJ), REPUBLIC OF SOUTH AFRICA
12. Udokumentowane doświadczenia w zakresie współpracy międzynarodowej (w tym premiowane będzie udokumentowane zrealizowanie co najmniej jednej mobilności
w ramach Programu Erasmus KA131 albo KA171).
12. Atutem dodatkowym będzie zarządzanie zespołem i odpowiedzialność za zarządzanie konkretnym obszarem w organizacji.
13. Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym wzięcie udziału
w szkoleniach - min. B2.
14. Deklaracja popularyzowania współpracy międzynarodowej między uniwersytetami partnerskimi.
Metoda oceny i selekcji kandydatów
Ocena i selekcja kandydatów nastąpi na podstawie złożonej dokumentacji.
STAFF MOBILITY FOR TEACHING
MOBILITY WITH PARTNER COUNTRIES
Rekrutacja do programu Erasmus+/STA Kraje Partnerskie
Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego
RINCESS SUMAYA UNIVERSITY FOR TECHNOLOGY (PSUT) / JORDANIA
Akcja KA 171
1. Uprawnieni do udziału w rekrutacji: nauczyciele akademiccy zatrudnieni na Wydziale Prawa i Administracji UG
2. Miejsce realizacji mobilności pracowników naukowo-dydaktycznych: RINCESS SUMAYA UNIVERSITY FOR TECHNOLOGY (PSUT) / JORDANIA w ramach umowy dwustronnej
3. Termin wyjazdu: semestr letni 2023/2024 (zakończenie najpóźniej do 10 maja 2024).
4. Czas trwania wyjazdu: 8 dni roboczych + 2 dni na przejazd, zgodnie z warunkami umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim
5. Kwota dofinansowania wyjazdu: określona w warunkach umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim
6. Ilość miejsc: 1 (jedno)
Terminy i zasady rekrutacji
7. W skład komisji kwalifikacyjnej wchodzą:
dr hab. Piotr Uziębło, prof. UG, Wydział Prawa i Administracji, Przewodniczący
dr hab. Edvardas Juchnevičius, prof. UG, Wydział Prawa i Administracji, Członek komisji
dr hab. Przemysław Panfil, Adiunkt na Wydziale Prawa i Administracji, Sekretarz
8. Termin składania aplikacji przez pracowników naukowo-dydaktycznych zainteresowanych wyjazdem do RINCESS SUMAYA UNIVERSITY FOR TECHNOLOGY (PSUT) / JORDANIA: od 4 do 5 kwietnia 2024 r. (do godz. 14:00)
9. Miejsce składania dokumentacji, zgodnej z określonymi niżej kryteriami: pokój 2082, dr Agnieszka Tuszkowska
Termin ogłoszenia wyników pracy komisji kwalifikacyjnej: 8 kwietnia 2024 r.
Lista obejmuje wykaz osób zakwalifikowanych na listę główną oraz zakwalifikowanych na listę rezerwową
Z postępowania kwalifikacyjnego sporządza sią protokół, zgodnie z zasadami obowiązującymi w UG (pismo Prorektora ds. Nauki z dnia 5 maja 2016 r.)
Kryteria stawiane kandydatom
10. Autorstwo obcojęzycznych publikacji naukowych, w szczególności w języku angielskim.
11. Przedstawienie wstępnej koncepcji zajęć dydaktycznych dla studentów RINCESS SUMAYA UNIVERSITY FOR TECHNOLOGY (PSUT) / JORDANIA (15 godz.), uwzględniających specyfikę kształcenia uniwersytetu przyjmującego (pożądaną jest problematyka z zakresu prawa biznesowego i prawa finansowego).
12. Udokumentowane doświadczenia w zakresie współpracy międzynarodowej
13. Posiadanie (co najmniej) stopnia naukowego doktora.
14. Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć ze studentami.
15. Zadeklarowanie popularyzowania w środowisku akademickim międzynarodowej współpracy naukowej między uniwersytetami partnerskimi.
16. Udokumentowane doświadczenie opieki nad gośćmi na WPiA w ramach współpracy międzynarodowej w programie Erasmus plus KA107/KA171
Metoda oceny i selekcji kandydatów
Ocena i selekcja kandydatów nastąpi na podstawie złożonej dokumentacji.