Jak wyjechać na studia – krok po kroku
-
Zapoznaj się z listą uczelni partnerskich, z którymi Wydział Prawa i Administracji posiada umowę obejmującą rok akademicki planowanego wyjazdu.
-
Zapoznaj się z wymaganiami, w tym językowymi wybranej uczelni zagranicznej. Rozważ jej ofertę w kontekście interesujących Cię przedmiotów.
-
Upewnij się, że znasz język wykładowy w wystarczającym stopniu oraz że posiadasz potwierdzenie swoich umiejętności (np. certyfikat językowy, zaświadczenie o ukończeniu kursu).
-
Rekrutacja studentów na wyjazdy na kolejny rok akademicki (semestr zimowy i letni) odbywa się raz w roku (druga połowa lutego). Ogłoszenia o rekrutacji szukaj na tej stronie oraz w mediach społecznościowych Wydziału (LinkedIn, FB, Instagram).
-
Upewnij się, że spełniasz warunki określone w ogłoszeniu o rekrutacji (m.in. minimalna średnia, dokument poświadczający znajomość języka)
-
Sprawdź, czy posiadasz wszystkie dokumenty do załączenia do wniosku.
-
Upewnij się, że Twój wniosek jest podpisany. Złóż go lub prześlij w terminie i w sposób wskazany w ogłoszeniu o rekrutacji.
-
Po zakończeniu pierwszego etapu rekrutacji (ocena dokumentów) zostaniesz poinformowany o zakwalifikowaniu do II etapu.
-
W wyznaczonym terminie staw się osobiście na rozmowie kwalifikacyjnej (II etap).
-
W przypadku zakwalifikowania Cię do wyjazdu, Twoje dane zostaną przekazane wraz z protokołem postępowania do Rektoratu UG (Sekcja Obsługi Programu Erasmus+)
-
SOP Erasmus+ poinformuje uczelnię partnerską o zakwalifikowaniu Cię do realizacji mobilności.
-
Oczekuj na informacje (dokumenty) z uczelni partnerskiej. Weź udział w spotkaniu informacyjnym zorganizowanym przez SOP Erasmus+ dla studentów zakwalifikowanych do wyjazdu w wyznaczonym terminie.
-
Wybierz wstępnie przedmioty, które chcesz studiować z oferty uczelni partnerskiej (min 30 ECTS / semestr).
-
Skonsultuj wybór przedmiotów z wydziałowym koordynatorem Erasmus+. Podpisz dokument Learning Agreement.
- Przed wyjazdem podpisz umowę o realizację stypendium z Uniwersytetem Gdańskim (SOP Erasmus+).