Oferta pracy- Specjalista administracyjny w Biurze Dziekana Wydziału Prawa i Administracji
Miejsce pracy Biuro Dziekana; Wydział Prawa i Administracji
Stanowisko Specjalista administracyjny
Wymiar etatu 100 % (umowa o pracę na zastępstwo z możliwością kontynuacji dalszego zatrudnienia)
WYMAGANIA:
• Wykształcenie wyższe
• Bardzo dobra lub dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• Obsługa komputera w zakresie prac biurowych, w tym programów komputerowych pakietu MS Office
• Solidność, systematyczność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, zaangażowanie i dobra organizacja pracy
• Wysoka kultura osobista
• Umiejętność pracy w zespole
• Mile widziane doświadczenie z zakresu zasad przygotowywania projektów i wniosków o dofinansowanie, znajomości przepisów i specyfiki realizacji projektów finansowanych ze środków unijnych i innych.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Pomoc w przygotowaniu i ewidencjonowaniu dokumentacji oraz realizacji zadań związanych z umowami i porozumieniami o współpracy z zagranicznymi uczelniami i instytucjami badawczymi
• Współpraca w zakresie komunikacji z partnerami zagranicznymi (m.in. przygotowywanie korespondencji w językach polskim i angielskim)
• Przygotowywanie sprawozdań, statystyk, informacji w obszarze umiędzynarodowienia
• Koordynacja informacji umieszczanych na stronie www Wydziału w obszarze umiędzynarodowienia
WYMAGANE DOKUMENTY:
• Curriculum vitae (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia)
• Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
APLIKACJE NALEŻY SKŁADAĆ:
Jednostka organizacyjna Wydział Prawa i Administracji UG
Ul. J. Bażyńskiego 6, 80-309 Gdańsk
adres e-mail biurodziekana@prawo.ug.edu.pl
w terminie do dnia 07.03.2021r.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.
2.Administrator danych osobowych powołał administratora bezpieczeństwa informacji (w przyszłości inspektora ochrony danych), z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 31 30 lub (58) 523 24 59 oraz adresem e-mail: iod@ug.edu.pl.
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wskazane stanowisko pracy.
4. Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art.118 a ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym oraz art. 221 ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 221 ustawy - Kodeks Pracy będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.
5. Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych, po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym art. 22 ¹ kp i ustawą prawo o szkolnictwie wyższym oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora danych przez upoważnionych pracowników wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
7. Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji chyba, że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
9. Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
a. prawo dostępu do treści swoich danych,
b. prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
c. prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
d. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
e. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych,
f. prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie.