Świąteczna awaria serwera pocztowego
Szanowni Państwo,
W związku z awarią serwera pocztowego w okresie świątecznym część wiadomości wysłanych do Państwa w dniach 23 - 29 grudnia br. mogła nie dotrzeć. Uprzejmie proszę o upewnienie się, czy nie dotyczy to planowanej korespondencji na którą mogliście Państwo oczekiwać.
Działania podjęte w celu usunięcia awarii spowodowały, że niektóre programy pocztowe mogą nieprawidłowo rozpoznawać czy wiadomości znajdujące sie na serwerze zostały już pobrane i ściągać pocztę ponownie. W związku z tym, na wszystkich kontach pocztowych, wiadomości otrzymane do dnia 13 grudnia zostały automatycznie przeniesione do katalogu "Arch" co pozwoli uniknąć ich ściągnięcia do Państwa komputerów. Wiadomości otrzymane po 13 grudnia mogą być ponownie pobrane i zdublowane w programach pocztowych.
Do wiadomości przeniesionych do katalogu "Arch" macie Państwo dostęp poprzez stronę WWW http://poczta.prawo.ug.edu.pl lub przez programy korzystające z protokołu IMAP.
Za utrudnienia związane z awarią poczty serdecznie przepraszamy.
Zespół Sekcji IT