Przejdź do treści
Wydział Prawa i Administracji
-
A
A
+
A
Formularz wyszukiwania
Szukaj
Wydział
Aktualności
O nas
Dziekan i Kolegium Dziekańskie
Rada Wydziału
Rada Dyscypliny Nauki Prawne
Struktura Wydziału
Biblioteka Prawna
Pełnomocnicy Dziekana
Studencka Poradnia Prawna
Muzeum Kryminalistyki
Akty normatywne
Wydział dla osób z niepełnosprawnościami
Baza noclegowa Wydziału
Oferty pracy
PROgram Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego (ProUG)
Przydatne informacje
Kandydaci
Dlaczego studia na WPiA?
Rekrutacja
Kierunki studiów
Studia podyplomowe
Szkoły prawa obcego
Rekrutacyjne FAQ
Studenci
Dziekanat
Plany i Programy studiów, Praktyki, Egzaminy, Obrony, Wzory wniosków
Organizacje studenckie na Wydziale
Terminy konsultacji wykładowców
Regulamin studiów
Jakość kształcenia
Erasmus+
Zagraniczna wymiana studencka - umowy dwustronne
MOST – Program mobilności studentów i doktorantów
Kodeks etyki studenta UG
Kursy e-learningowe języka angielskiego
Doktoranci
Sprawy socjalne
Ogłoszenia
Konkurs literacki 2021
Stypendia i nagrody
Portal Studenta
Portal Edukacyjny UG Mestwin
Biuro Karier
Działalność naukowa
Aktualności
Wydawnictwa WPiA
Baza Wiedzy Uniwersytetu Gdańskiego
Obszary tematyczne badań naukowych prowadzonych na Wydziale
Oferty dla wykonawców projektów naukowych
Wsparcie badań naukowych
Postępowania naukowe
Publiczne obrony rozpraw doktorskich
Nadane stopnie i tytuły naukowe
Konferencje i seminaria poza Wydziałem – zaproszenia
Pracownicy
Lista Pracowników
Internet dla prawnika
Oferty współpracy międzynarodowej
Wydziałowy Zespół Tutorów Akademickich
Kodeks Etyki Nauczyciela Akademickiego
Kalendarz akademicki 2021/2022
Kursy e-learningowe języka angielskiego
Sprawy informatyczne
Portal Edukacyjny UG Mestwin
Portal Pracownika
Partnerzy
Aktualności
Допомога Україні
Pomoc dla Ukrainy
Zaproszenie do współpracy
Rady kierunków (interesariusze zewnętrzni)
International Association of Law Schools (IALS)
European Law Faculties Association (ELFA)
Kontakt
Jesteś tutaj
Strona główna
/
Wydział
/ Akty normatywne
Akty normatywne
Akty normatywne
Ostatnia modyfikacja:
czwartek, 23 września 2021 roku, 16:26
Sprawy bieżące
Ustawy
Ustawa Prawo o Szkolnictwie Wyższym
Ustawa o stopniach naukowych i tytule naukowym
Ustawa o zasadach finansowania nauki
Regulaminy i instrukcje UG
Kodeks Etyki Nauczyciela Akademickiego Uniwersytetu Gdańskiego
Regulamin Pracy UG
Zarządzenia Rektora (wybrane)
Zarządzenie Rektora 86
/R/14
-
w sprawie powołania Komitetu Sterującego ds. Krajowych Projektów Naukowych
Zarządzenie Rektora
11/R/14
-
w sprawie obowiązku przekazywania informacji dotyczących realizowanych w Uniwersytecie Gdańskim projektów naukowych
Zarządzenie Rektora
103/R/13
-
w sprawie określenia liczebności grup na Uniwersytecie Gdańskim
Zarządzenie Rektora
82/R/13
-
w sprawie zmiany zarządzenia nr 48/R/10 Rektora UG w sprawie zasad funkcjonowania Wewnętrznego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia w Uniwersytecie Gdańskim
Zarządzenie Rektora
73/R/13
-
w sprawie zasad wykorzystania części kosztów pośrednich w projektach badawczych finansowanych ze źródeł zewnętrznych
Zarządzenie Rektora
123/R/19
-
w sprawie oceny okresowej nauczycieli akademickich Uniwersytetu Gdańskiego
Zarządzenie Rektora
34/R/19
-
w sprawie wzoru opisu przedmiotu (sylabusa) obowiązującego w Uniwersytecie Gdańskim
Zarządzenie Rektora
108/R/18
-
w sprawie formy elektronicznej dokumentowania osiągnięć studenta w toku studióww sprawie formy elektronicznej dokumentowania osiągnięć studenta w toku studiów
Zarządzenie Rektora
25/R/17
-
w sprawie Regulaminu zarządzania projektami rozwojowymi w Uniwersytecie Gdańskim
Zarządzenie Rektora
100/R/12
-
w sprawie zmiany zarządzenia Rektora UG nr 3/R/11 z dnia 3 stycznia 2011 roku w sprawie dokumentowania i upowszechniania dorobku naukowego pracowników, doktorantów i studentów Uniwersytetu Gdańskiego
Zarządzenie Rektora
79/R/11
-
w sprawie zmiany zarządzenia 70/R/11 w sprawie trybu postępowania przy zawieraniu umów dotyczących realizacji projektów NCN w konkursie na finansowanie projektów badawczych realizowanych przez osoby rozpoczynające karierę naukową
Zarządzenie Rektora
35/R/18
-
w sprawie zasad postępowania przy zawieraniu umów, porozumień i ugód
Zarządzenia Dziekana (wybrane)
Zarządzenie Dziekana
2012.10
-
w sprawie hospitacji zajęć na studiach doktoranckich oraz hospitacji zajęć prowadzonych przez doktorantów
Zarządzenie Dziekana
2012.9
-
W sprawie hospitacji zajęć dydaktycznych oraz dyżurów i konsultacji prowadzonych na
Wydziale Prawa i Administracji
. Załącznik -
DRUK HOSPITACJI
Zarządzenie Dziekana
2012.7
-
W sprawie wprowadzenia regulaminu elektronicznego indeksu studenta oraz panelu nauczyciela akademickiego
Zarządzenie Dziekana
2012.5.2
-
W sprawie procedury wykorzystania wyników badań ankietowych dotyczących pracy nauczycieli akademickich
Zarządzenie Dziekana
2012.5.1
-
W sprawie zasad dostępu do informacji o wynikach ankiet dotyczących pracy nauczycieli akademickich
Zarządzenie Dziekana
2012.5
-
W sprawie powołania Audytora Wewnętrznego ds. Jakości Kształcenia
Zarządzenie Dziekana
2019.5
-
W sprawie realizacji obowiązku odbywania dyżurów (konsultacji) przez pracowników badawczo-dydaktycznych, badawczych i dydaktycznych Wydziału
Zarządzenie Dziekana
2007.9
-
W sprawie protokołów zaliczeń
Zarządzenie Dziekana
2006.3
-
Organizacja procesu dydaktycznego na Wydziale
Zarządzenie Dziekana
2005.2
-
Dysponowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na Działalność Statutową
Działy Administracji Centralnej
Dział Zarządzania Kadrami
(wzory najważniejszych dokumentów)
Dział Pracowniczych Spraw Socjalno-Bytowych
Dział Kształcenia
Dział Płac
(wzory najważniejszych dokumentów)
Jakość kształcenia
RODO - niezbędne dokumenty